Галина Лаврінець
режисерка, культурна менеджерка, продюсерка, членкиня Української гільдії режисерів та Української кіноакадемії й об’єднання українських документалістів BABYLON’13
Із початку війни Росії проти України у 2014 році практично всі українські документалісти й документалістки так чи інакше долучаються до процесу культурної дипломатії. За останні 9 років вийшло чимало потужних та успішних в міжнародному фестивальному прокаті фільмів про війну. Це не зупинило повномасштабного вторгнення. Але, можливо, це допомогло отримати широку підтримку інших країн?
Вперше проєкт Civil Pitch відбувся 2019 року під девізом «Кіно, що змінює». У 2022, із початком нового етапу війни, слоган змінився на «Кіно, що наближає перемогу». Чи це справді можливо і як саме? Чи працює документальне кіно як інструмент змін — громадської думки, політик, наративів — всередині нашого суспільства та у світі? Говоримо з автор(к)ами фільмів Civil Pitch обох випусків проєкту.
режисерка, культурна менеджерка, продюсерка, членкиня Української гільдії режисерів та Української кіноакадемії й об’єднання українських документалістів BABYLON’13
режисерка, випускниця Майстерні з режисури документального кіно Сергія Буковського, навчається на магістерській програмі з режисури документального кіно DocNomads
фотограф-документаліст, режисер документального кіно
режисерка, програмна директорка кінофестивалю КІНООКО, учасниця об’єднання BABYLON’13
модераторка, координаторка проєкту Civil Pitch 2.0, продюсерка
запис трансляції
запис трансляції
запис трансляції